Hallo,

Ik ben nieuw hier ,dus ik stel me even voor !
Mijn maan is Ayko ,ik ben net 2 maand oud ,maar ze zeggen dat ik heel groot ga worden ,ik ben een Mastin Español, Mijn baasjes zijn Belgen maar ze wonen al 5 jaar in de Sierra Nevada in Spanje , dus ik ben een echte " Español"! Ik heb ook nog een Belgische broer , Duck, hij is een golden retriever en de "opa" van de roedel hij is al 11 jaar oud! Dan heb ik nog een belgische zus Winnie, zij is een mix border collie/ groenendaeler en zei is 9 jaar oud, dan is er nog broer Pluto ,8 jaar oud en een mix akita inu / labrador ,mijn baasjes moemen hem " ons erfstuk" want hij was de hond van m'n baasje z'n vader en toen die 3 jaar geleden stierf hebben ze Pluto in huis genomen ,leuk is wel dat hij in spanje geadopteerd was ,4 jaar in Belgie heeft gewoond en nu weer in Spanje woont :-)
ok , we zij er nog niet hoor ,haha, ik kom uit een kroostrijk gezin :-) Na pluto komt Perdiz nog een zus, zij is een 7 jaar oude spaanse ( dove) Dalmatier , dan nog een 5 jaar oude griekse zus Silence,zij is een witte Griekse herder en net als Perdiz is ze doof , ik heb nog een griekse zus Zanda ,vier jaar oud en een mix bordercollie/ griekse herder , nog een spaanse broer Sendo hij is 2 jaar oud en een mix Mastin/ Galgo hij is de "boss" van de roedel ( na m'n baasjes natuurlijk) ,hij is lief maar hij heeft wel wat problemen , hij heeft atopia ! En dan komt m'n lievelings-zus Patat 1 jaar oud ,zij is een spaanse mix van vanalles,haha , m'n baasjes hebben haar als heel kleine puppy gevonden in de tuin zij was over de omheining gegooid en ze zat in een grote jute patatten-zak ,vandaar haar naam , zo dat is mijn familie, speelkameraden heb ik genoeg en genoeg plaats om te spelen ook ,er is 4000m2 en daarvan hebben we 1000 m2 meter die omheind is en waar we naar hartenlust kunnen ravotten, gisteren heb ik voor het eerst een buurman met z'n geiten zien voorbij wandelen ,rare beesten hoor en veel! En een andere buur heeft een ezel ,brr vind ik maar een eng beest . Ik denk dat het me hier wel bevalt ,m'n mama mis ik na 2 weken hier al niet meer , ik wordt al een grote jongen !
Een poot voor jullie allemaal,
Ayko

Weergaven: 13

Reacties op dit bericht

Hallo Ayko wil jij mijn vriendje worden hier op hondnet?
Pootje Van Chika

RSS

© 2012   Gemaakt door Apollo.

Banners  |  Probleem rapporteren?  |  Algemene voorwaarden